onsdag 5. mars 2008








Det er kanskje litt feil årstid for adventskalender. Men denne har jeg brodert for at den skal være gevinst på bedehusbasar. Dette har vært et koselig broderi å holde på med














Dette er flettestrikka genser jeg lager for en butikk. Litt av et arbeide, for det er fletter rundt hele. Det er vanskelig å ta det med seg på skravlebesøk, for det er så lett å gjøre feil.


Garnet er et deilig bomullsgarn - Catania.


Når jeg holder på med denne genseren, tenker jeg at det er god trening til Burridge Lake Teppe som jeg skal strikke i en along i Hobbyboden











Som jeg har skrevet før, har jeg fått litt "dilla" på dette skjerfet. Holder på med 2 i Sandnes alpakka. Disse skal henge som modeller i en garnbutikk.
Har hekla med heklenål nr.3. Neste skjerf skal jeg bruke en større heklenål. Har allerede 2 til i planlegging




1 kommentar:

Anlen sa...

Du er jo berre produktiv, du!

Fin gensar, men utrulig mykje arbeid:) Eg skal nok sjå på den på butikken....

Adventskalender er sjarmerende også til påske!