torsdag 12. mars 2009

Ferdige prosjekter i februar

Vi er allerede langt ute i mars, og det er kanskje litt rart at jeg skriver om februar. Men det har sin grunn at vi har hatt datakræsj i heimen. Nå har vi endelig fått ny harddisk, og jeg vil legge inn nye ting.

Dette er månedens sokker i Hobbyboden. de er strikka i Sisu. Kan vel kanskje si at det er påskesokkene mine.

Hobbybodens pannebånd i februar. Strikka i Bris


Dette er en bestilling jeg har fått. Ei buse i str 2år. den er strikka i Pt2

Enda en bestilling: ei hekla jekke str 6mnd. Har også hekla en likedan til nyfødt, men den glemte jeg å ta bilde av. Den er hekla i tynn alpakka. Bestilleren skulle bare ha den slik, montering/pynting skulle hun ta seg av sjøl

2 kommentarer:

medina sa...

Så produktiv du har vært. Likte påskesokkene dine jeg.

Kelsina sa...

Her var det mye fint. Likte også påskesokkene.