fredag 1. mai 2009

"Garnslanking" april

Så må jeg prøve å finne ut hvordan det står til med garnbehldninga i april. Jeg har hatt mine bange anelser, for denne mnd har jeg vært innom både Rauma, Maud`s på Skedsmo, og DSA i Oslo. Det ble kjøpt garn alle stedene, for jeg klarer ikke å la være.
98.758 g Fra mars
+ 1.475 g mottatt til strikkeoppdrag
+ 6.650 g kjøpt på Rauma,Maud`s og DSA
- 1.000 g retur til garnbutikk
- 3.094 g ferdig strikket
- 2.016 g gitt vekk
_______________________
100.773 g ble jeg sittende igjen med
Synes forresten ikke det var så verst at jeg strikka opp over 3 kg!!

3 kommentarer:

amylin sa...

Så mye garn du har kjøpt! Legg gjerne ut bilder av garnkjøpene dine, da. Flink er du som har strikket opp hele 3 kg. Det er mye! Ha en god helg.

Tove sin strikkeside sa...

Hos Maud kjøpte jeg garn til 4 sjal, og en tunika. På DSA kjøpte jeg garn til ett pledd. På Rauma kjøpte jeg garn til en tunika+div restegarn. Ja, det er mye, men .....
Det var tilfeldig at jeg besøkte disse 3 på 1 mnd.

Anlen sa...

Det går varmgang i pinnane dine snart;) Du er ein racer, men når du skal kjøpe mykje garn, er det berre å stå på og strikke også.... Lykke til!!