søndag 1. november 2009

Garnslanking ??? jo - jo slanking???

Denne måneden begynte så bra med å strikke det ene etter det andre, men så begynte jeg å kjøpe garn jeg skal strikke mere julegaver av - og - så dro jeg til Stavanger på besøk til min kjære venninne. Vi er like på mange ting, bl.a. strikking. Og så skal dere høre at ho ville gi meg noe bomullsgarn (til å hekle teppe til barnehjem i Moldova). Ja, det kan jeg nok, tenkte jeg. Men ho tok fram det ene nøste etter det andre, og til slutt var det veeeeldig mange. Ho kjenner meg så godt at ho visste jeg ikke ville klare å si nei til dette,og det hadde ho rett i. Kofferten min var veldig bulende på veg hjem på toget. Da jeg kom hjem og veide det, var det 10.112g. Så regnskapet denne måneden er ganske "sørgelig"

84.949 fra september
+ 2.900 kjøpt
- 1.083 strikka/hekla
- 389 retur garnbutikk
- 2.932 gitt vekk
+ 10.462 fått
- 338 kasta
-------------------------
94.347

Jeg var redd jeg hadde kommet opp i 100kg igjen, heldigvis ikke

1 kommentar:

Anlen sa...

Jojo-slanking er morsomt:) Det går nok fort å få vekk igjen ein god del av dette!

Du får sette inn det ekstra giret...