mandag 19. april 2010

OL genser



Det har vært veldig stille på bloggen min den siste uka, og det er fordi jeg har holdt på å gjøre denne genseren ferdig.

Jeg har ikke holdt på med den helt siden OL, bare så det er sagt. En mann bestilte den gjennom en garnbutikk jeg strikker for. Han skulle ha den i str XL, og det gikk med nesten 900g Falk. Falk er et veldig godt garn å strikke med.

Nå er det igjen å sy i glidelåsen i halsåpningen, det skal en annen gjøre. Jeg er ikke noe glad i å sy glidelås i strikkeplagg.

Så nå gjenstår det bare å se om mottageren blir fornøyd.

3 kommentarer:

Silje sa...

Genseren ble utrolig fin! Jeg vil nok tro at mottageren blir fornøyd ja :) Jeg har ikke fått testet ut Falk selv enda, men har et par nøster som ligger på lur - så vi får se om jeg finner et passende prosjekt til de snart.

Håper du får en fin uke!

MayM sa...

Nydelig Ol- gensern. er sikker på at mottaker blir kjempefornøyd

Beate sa...

Motakeren bør bli fornøyd. Du har gjort en kjempejobb!