torsdag 14. april 2011

Jeg har fått 2 awarder







Awarden "hjerteeple" fikk jeg av Solveig , og awarden "Dearest blog" fikk jeg av Piiitra

Jeg satte veldig pris på å få de, tusen takk skal dere ha begge to.

Her er opplegget det at men skal
- linke til den man har fått bloggen av
- sende awarden videre til 5 andre (som har mindre enn 100 følgere)
- svare på spørsmål.

Der er mange awarder ute og går i bloggverdenen, så jeg velger å ikke sende de videre. Jeg har mange på blogglista mi, men enten har de fått award, eller så vet jeg ikke hvor mange følgere de har.

Jeg kan i alle fall fortelle 8 ting om meg sjøl

1. Er fra Skiptvet i Østfold, bor på Hareid på Sunnmøre

2. Fødte 4 barn i løpet av 14 mnd (trillinger- 2 gutter og en jente + en gutt - attpåklatt - etter 14 mnd)

3. Synes det var kjedelig å vokse opp som enebarn, er veldig glad for å ha fått stor familie sjøl. Da vi var samla alle i jula, koste jeg meg veldig.3 av barna har partnere, en er gift, en samboer, og en har kjæreste.

4. Begynte å blogge etter tips fra Anlen. Vi er sambygdninger, og sang på den tida i samme kor. Først ble det blogg og medlemsskap på Hobbyboden, etterhvert mer og mer

5. Er utdanna helsesøster, men har ikke vært på jobb på snart 3 år. Jeg var da på strikketur til Shetland, og kom hjem med kikhoste i "bagasjen". Det utløste ME. Og jeg som har vært så aktiv og travel i mange år, klarer ikke mye.

6. Liker å bake. Er jeg sur, er det god hjelp i å lage en gjærdeig.

7. Har siden jeg var ung strikka og hekla MYE. Mange har omtalt meg som en strikkemaskin. Kanskje er det sant... Jeg har alltid mange arbeider i sving på en gang, minst fem. Jeg strikker modeller for Viking fabrikker, bestillinger for andre, til familie og venner og så er jeg glad i å strikke og hekle og gi vekk til veldedige formål. Den jeg lager minst til, er meg sjøl.

8. Har et altfor stort garnlager, en kan si at jeg er garnoholiker. Jeg var flink med garnslanking ei stund, men nå er det visst slutt med slanking. Det er jo så mye fint garn der ute...




Til slutt et skrytebilde av "storfamilien" , tatt sist jul

2 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Gratulerer med Award - vel fortjent. Trivelig å bli bedre kjent med deg:-)

gyldenkron sa...

Gratulerer med awarder :) Og så koselig å se storfamilien. Ser veldig godt hvor din mann slekter fra ;)