tirsdag 4. oktober 2011

Rotete arbeidsrom





Etter at vi flytta hit til Askøy for vel 3 uker siden, har jeg vært glad for å kunne ha eget rom hvor jeg kan ha alle mine håndarbeidsting.
Som dere ser, er det ikke lite. Jeg fikk nesten sjokk når jeg så alt samla på ett sted.
Jeg har MYE garn - om om det i kg er to- eller tresiffra - er det bare jeg som vet.
har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal ha det, så det står slik enda. men - det hindrer meg ikke i å finne det jeg trenger av garn.Før vi flytta sorterte jeg det nemlig godt.

4 kommentarer:

Beate sa...

Så herlig med eget hobbyrom. Ser ut som om du har masse godt å fylle det med. Får vi se bilde når du er skikkelig på plass på rommet ditt?

Tove sin strikkeside sa...

Jeg har planer om det,ja. I kveld skal jeg på str.kafe på "To damer". Gleder meg

lirosa sa...

Du er ikke alene, -for å si det sånn. Ha en fin kveld:-)

Charlotte sa...

Godt å se at det er fler av oss ;)