lørdag 20. mars 2010

To hemmelig venn gaver




Er ikke jeg heldig som har fått disse to flotte pakkene?? Har meldt meg på Hemmelig venn både i Hobbyboden og NorskStrikkeforum. For noen dager siden kom den nederste pakken fra HV på NSF. Ett nøste silkealpakka og 1 bunt babyalpakka. Det siste har jeg aldri prøvd før, men for et vidunderlig garn!! Det har ligget framme på mitt strykebrett, og jeg har klemt og kosa med det hver gang jeg har gått forbi. Foreløpig har jeg plan om å hekle englemaskesjal av det. Tusen tusen takk til deg min venn, som jeg ikke vet hvem er enda.

Den øverste pakke fikk jeg i posten i dag - en innholdsrik og flott pakke. To nøster Drops delight, et garn jeg ikke har brukt før. En pose med 5nøster Safir + oppskrift på strømper. Oppskrift, kakao og 2 morsomme knapper. Tusen tusen takk til min HV jeg ikke helt vet hvem er

7 kommentarer:

Anlen sa...

Flotte gåver!

Frk.Badegakk sa...

Å så deilig med sånne flotte pakker! Er for tiden med i påskevenn på uformelt og har ei pakke liggende på vent som liksom ikke skal åpnes før påsken. Så langt alt vel, men har grådig lyst til å åpne den da..=P

Maria sa...

Du og du, så heldig du er. Det har jo vært reine julkvelden hos deg nå.
Kos deg med mye fint garn fremover. Kjekt til påskestrikken det.

Pillen sa...

Å så heldig du er! Delight har jeg også lyst å prøve :)

Elins Strikkeri sa...

Åååå så koselig med så flotte gaver! Ha ein fin kveld og kos deg med nyegarnet ditt:))

medina sa...

Det er artig med hemmelig venn. Er en stund siden jeg var med. Fin pakke.

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Så flotte gaver du har fått. Det er både moro og koselig med hemmelig venn. Ønsker deg en riktig fin palmehelg!