onsdag 23. februar 2011

Gave fra hemmelig venn på Hobbyboden og Norsk strikkeforum



Denne flotte pakken fikk jeg i posten for noen dager siden. Har ikke blogga den før, for jeg har ikke visst helt hvilket forum den kom fra. Hadde meldt meg på hemmelig venn flere plasser denne mnd. Etter litt detektivarbeide har jeg kommet til at pakken måtte komme fra ei på Hobbyboden.
Tusen tusen takk. Ble kjempeglad. Lenge siden jeg har strikka med Ara. Tror det skal bli skjerf. Takk også for tepose og anheng




Denne kjempefine pakken fikk jeg fra "min" strikkevenninne på Norsk Strikkeforum. Ble kjempeglad. Dette garnet er bare helt nydelig. Perfekt med oppskrift på dette sjalet. Har tenkt at dette må jeg strikke. Takk også for koselige knapper og nydelig sjokolade

5 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Deilige garn du har fått. Sikkert gøy med pakkebytte:)

Sidselsidserk sa...

Spennende med pakker i posten:-) Følger med for å se hva du lager:-)

Anlen sa...

Så flotte pakkar! Kjekt å vere med på fleire slike hemmeleg venn-runder, det må bli mykje spennande av det:)

Guri sa...

Så heldig du er! Koselig med pakker!
God helg! Klem :)

pakkalakka sa...

Så fine pakker du har fått! :) Og jammen skimter jeg Nessie?! :-D gleder meg til å se om du har tenkt å strikke den ja